Sverigedemokraterna Vallentuna firar 10 år som förening! | Sverigedemokraterna i Vallentuna

Sverigedemokraterna Vallentuna firar 10 år som förening!

Sverigedemokraterna Vallentuna firar 10 år! Föreningen bildades söndagen den 21 november 2010, med på mötet fanns det fyra medlemmar som sedermera utgjorde den första styrelsen: Fredrik Lindahl (Ordförande), Filip B (Kassör), Leif ’Stålis’ Ståhlberg (Ledamot) och Joakim Oskarsson (Sekreterare).

Föreningen hade då 11 stycken medlemmar med 1 mandat i kommunfullmäktige. Under åren har SD Vallentuna vuxit och 2018 hade vi hela 130 st. medlemmar med 7 mandat i fullmäktige. Ett resultat som möjliggjorts efter hårt arbete och engagemang från våra lokala företrädare och sympatisörer.

Men det hindrar inte vår strävan till fortsatt utveckling och tillväxt utan nu tar vi sikte på valet 2022 och nästa 10-års period. Vi vill därför passa på att tacka alla medlemmar som med deras stöd och insats möjliggjort vår resa, utan er så hade vi aldrig kunnat nå de framgångar som vi tillsammans uppnått genom åren.

Alla medlemmar kommer också bli inbjudna till vårt planerade 10-års jubileum under nästa år, en tillställning som man helt enkelt inte får missa. Om du inte redan är medlem så missa inte chansen att hjälpa oss nå nya framtida framgångar genom att teckna medlemskap: https://sd.se/bli-medlem/